Saturday, January 23, 2010

2010年的wish list

剛入2010年, 我身邊的三位好友都有NEW給我...有好的, 有WORST的...

先說好的了....congratulations to my Kinny baby....what a good news from you, honey...我好開心你今年出嫁了, 還有, 我真的很榮幸能當你的伴娘, I'm so exciting and look forward to your wedding in Toronto this September!!! Love you, honey!!!

Bad news is....其他倆位好友們都出事了...但...發生了什麼, I promised them to kept in secret...不過, 我只能說...我...這幾天都睡不好, 我好擔心, 你們為什麼要自己一個人去成擔呢? 寶貝, 你們知不知道我好難過...我今年的心願是...希望你們都可以好好的, 身體健康...還有, 寶貝, 那個不珍惜你的人是他的LOST, you are a fine piece, I'm sure you'll met someone BETTER!!! I love you both and really do cherished our friendships...please...take good care and remember Jen is always here for you guys, buddy....May God be with you and think positive....

No comments: