Thursday, January 20, 2022

2021年尾過山車🎢

 2021年尾,人生第一次嘅過山車⋯⋯爸爸入院,醫生說是最後一面吧!😿😿 嚇到媽媽好驚,姐姐姐夫飛了英國5天後又飛返回多倫多,我好驚又馬上買機票飛過去😭😭😭😭21號晚上到,趕到返去同媽咪姐姐姐夫食做冬湯丸🍡🍡大家心情都好緊張😓第二日,醫院唔比多過一個人入ICU見爸爸,我偷偷地入咗去見爸爸一面⋯⋯見到佢插晒喉,身體虛弱,我個心好痛⋯⋯(佢隻手好凍)😭😭😭爸爸話,佢好錫我,好掛住我 (Me too, Daddy, 我最愛嘅男人)好好彩,醫生救翻佢🙏🏻🙏🏻🙏🏻

生命好脆弱,好短暫,如果我唔返嚟,我會後悔一世⋯⋯爸爸媽媽,你哋一定要身體健康,我短十年命都可以,只要你哋健康快樂!爸爸,慢慢學習行路,你可以的,一步一步,我等你,只要你好返🙏🏻🙏🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻I love u Mom and Dad💓💓💓😘😘😘


No comments: